Fredags fest

Firandet av M födelsedag har både strtat och slutat. Någon som känner att fester
som en gång itiden(förr) inte alls är den samma som idag?

Vi har i alla fall haft nära och kära här sedan 19 ikväll för att fira min lillasysterM's
15års dag. Maten med dess tillbehör skadade inte för magen och bara ett
kort tar därefter blev det kaffe med kaka(läs:KAKOR/TÅRTA/GLASS).
När alla var mätta och belåtna dröjde det inte länge innan de första gästerna
begav sig hemåt. Kort därefter åkte även nästa gärng och nu 00:09 är FamiljenC
och farmor bara kvar i huset, farmor är kvar då hon ska spendera natten här.
Men snälla, jag kom in i köket efter att sagt hejdå till Jonny som hjälpte mig
koppla ihop tv och ljud, klockan visade 23:58 och jag kommer
självklart med en fråga till mamma:
-     Har alla åkt hem? :O

Förr varade festerna till över 3 och alla var lika pigga och glada nu har vi
alla paserat pensionärs åldern(NOT) så nu slutar festerna innan 00(tolv), OMG!

Blir antagligen film eller ett avsnitt från någon serie nu för trött är
jag inte bara förvånad.
Xo C


Kommentarer
Postat av: Rebecca

"De gamle" vet uppenbarligen inte hur man festar? :)

2011-01-29 @ 12:03:51
URL: http://lovingmylife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0