Senaste skvallret

Skvaller dags, en ny punkt jag tänker ta upp då jag själv älskar skvaller. Denna punkt kommer innéhålla skvaller, det senaste ifrån kändisvärlden eller min värld. Saker som jag tycker är saftiga och intressanta att läsa om, eller höra talas om själv. Sånt som jag spenderar några extra sekunder på för att höra och lägga till minnet.



Miley Cyrus sjöng kärlekslåt till Nick Jonas


-
"Vi kommer alltid att hitta tillbaka till varandra"

Miley Cyrus har skrivit en kärlekslåt om exet Nick Jonas.  

Den 17-åriga skådespelerskan uppträdde inför en fullsatt arena i Lissabon i Portugal i lördags när hon avslöjade hemligheten bakom låten ”Full circle”.  

— Den handlar om två personer som, oavsett vad som händer, alltid kommer att hitta tillbaka till varandra, oavsett vad någon säger eller vad dåliga människor gör för att hålla dem isär, sa Miley till publiken innan hon avslöjade vem låten handlade om:  

— Surprise, surprise…det handlar om en i Jonas Brothers.  


Vad säger ni om Mileys nya outfit?


Kommentarer
Postat av: Henningmonika

Perfect work!

2011-06-06 @ 09:37:20
URL: http://henningmonika.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0