Break down

Efter att haft mitt lilla break down ska jag nu äntligen gå till sängs förr att tidigt imorgon bitti lämna underbara R-Bjäre-Ä-holm-Skåne-Sverige. Där 5 sprallande tjejer väntar för gruppearbejde.

1 Juni, vilket betyder 17 dagar kvar till den STORA dagen. Om man bara visste hur man skulle lägga upp allt.

Har iaf efter mycket om och men skickat in min Fagval till uddannelse og studerande och har nu valt vilken inriktining jag ska läsa nästa termin(år!). Nerverna gav vikan och jag hamnade i en sorts trans där allt bara var skit. Nu hoppas jag det blir lite enklare då jag 1h försent beger mig nyduschad, in smörjd av cocoskräm till min underbara säng och drömvärld.

Sweet dreams to you al,
xo C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0