Lübeck 2010


Weekend nere i Lübeck är något jag rekomenderar stort, sen att du även plockar med
dig vännen gör saken inte mycket sämre.
Då stora tjejen gått och fyllt 20 nere i Australien bästemde jag mig för att hennes födelsedags present skulle bli något med bara hon och jag då hon varit borta så pass länge. Så jag tog fram papper och penna där jag skrev ett mindre fint kort till henne att hon skulle vara ledig den kommande torsdagen-söndagen-endast detta.

Lyckad födelsedags present och weekend då vi hann med det mesta.
Vara turister, shoppa, bada, strosa, äta, mysa, dricka, skoja o stimma, leka med mina småsyskon(poolen och lekplats), busa, prova kläder, spana snyggingar, njuta av underbart sällskap och miljö 
- Måste jag säga mer än att det var något jag lätt skulle kunna göra igen!






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0