Uggleögon

Som vanligt har tiden sprungit iväg och det borde vara tid för mig att sova, gör jag? Nej, ustället lullar jag runder ute på internet för att fördröja tiden. Bilen rullar om mindre än 1h och här sitter jag i min svarta kontorsstol alldeles för vaken. Rummet är nog uppe i 30 grader och jag sitter snart bara i underkläder, ok to much information! Haha

Veckan har rullat på då jag hunnit med allt mellan himmel och jord. Första doppet i segelstorp, varit KaptenC, festat, varit chaför, skrivit låtar, packat mm. 

Vännen Tina lämnade för bara några minuter sedan mitt kära hem då hon kom hit efter sin roadtrip. Det blev prat, mys med The Last Song. Helt underbar film, fattar dock inte varför T alltid måste hitta filmer då resultatet blir en spann full med tårar om inte mer. Filmen ledde till diskution om sjukdommar som man arver, då vi sedan kom in på om vi hade människor i släkten som dött av ex cancer! Hemsk sjukdom, den där cancern - något som lett till många våta kinder och brustna hjärtan!

Tusen tack för underbar kväll Tina! <3

xo C 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0