Sommarfest

Hej alla underbara människor,
nu har kl hunnit bli 03:32 och jag är inne på min andra dag/natt i festernas värld.
Idag var det Sommarfest här hemma för de tre stora dagar som vi undvek förra månaden med att dra utomlands
(20år, 10år, 45år).
Igår kom jag inte till säng fören närmare halv 5 efter att med vännen T ha varit nere i Båstad där det började med Sofis mode för att sedan följa upp kvällen med Pepes Bodega där vi var VIP gäster. Dagen i ära blev det som sagt firande av våra tre stora dagar i Juni, tar mer imorgon när jag vaknat till och känner mig mindre rund under fötterna, då det just nu känns som det är på gränsen.

Sista låten jag kommer hänga med på innan jag stänger öronen är Love The Way You Lie av Eminem vs Rihanna då festen fortsätter utanför fönstret av våra trogna gäster har jag som sagt bestämmt mig för att kvällen är slut för min del!

Mer saftigt om "gårdagen" och "dagen" kommer imorgon när jag väl stiger upp från min underbara säng.

xo C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0