Mormors dag

Steg upp vid 8 för att jobba med min SketchUp, hade deadline kl 14.00 idag. Det hela sket sig då min in scannade bild av trädgården inte ville passa in och ändra sig. Väl kl 12 kom jag på hur man gjorde och sken upp som en sol.
14 idag åkte vi mot Mellansystern M skola för att hämta upp henne. Sedna farmor för att åka in till Båstad och hälsa på farfar och skriva ut mitt underbara arbete som jag hållt på med hela dagen.

Farfar har äntligen blivit piggare och kan både prata och gå(iaf lite) igen efter att ha haft något i kroppen som slagit ut allt. Skönt att se han le igen, känna igen en och saga Missan som han gjort sedan barnaben till mig- Äntligen är Farfar tillbaka! :)

Bibblan som det sen var dags för blev skit, efter en dags arbete fick man ändå inte resultatet i händerna vilket ledde till att jag blev små sur och irriterad så vägen hem blev ingen lycka.

Nu ska jag iaf ta på mig något fint då mormor fyller år och detta ska firas.

so long,
xoxo C

ps: farmor skulle in på apoteket idag, när hon kommer tillbaka en 40 min senare går inte bilen igång - anledningen är att hon inte använder den längre så batteriet funkar inte lika bra nu som då, även om bilen bara är 2år gammal. Så syrrorna M o CC fick gå och ut putta, mamma satt vi ratten och jag(efter bra anledning) ligger LÅGT i bilen! Speciell stund som slutade lyckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0