Fullspeckad dag


Började dagen med besök till Väla. Alla tjejer i familjen satte sig i min bil som sedan styrde iväg mot Väla vid 9.
Väl framme börja diskutionerna om hur vi skulle dela upp oss och vad vi skulle hinna med. Tror resultatet blev att vi gick alla med alla och delade upp oss när mamma inte kunde ha med någon av oss. Var inne i affärer som: Ving, Gina Tricot, Intersport, "Bokia", Frisyrmakarna, smycka etc.
Mitt i julvimmlet fick jag syn på min kusin, vilken suprice. Men som ni alla som varit där i julstimmet försvann han lika snabbt som jag såg han. Ringde upp honom och bestämnde att vi skulle ses. Där efter åkte "stora"blå vidare mot Ä-holm. Där vi mötte upp pappa för inhandlandet av sista julklappar denna dag. Sen blev det kurs mot farmor där det skulle fixas med dörr då farfar kommer hem i morgon. Problemet är att rullstolen inte kommer in på toan så pappa fick hugga ner lite av väggen för att få in en större dörr. Vet inte vad som hände men sur var jag och irriterad så resultatet blev att jag la mig i soffan inne i vardagsrummet med syskonen tittande på tv runt mig. Helt plötsligt vaknar jag till att min farbror har kommit och mina syskon pussar mig med glädje i ansiktet-Kärlek. Som ni nog alla förstår har jag lyckats somna till mitt på eftermidagen vid 3 - fick även veta att jag sov i över 1h - lovely!

Nu sitter jag hemma igen, har även hunnit med familjemys med apelsin och nejlikor, slå in paket, godis och mys! Nu ska jag dra mig tillbaka och krypa ner i min varma säng som är uppvarmd läsa några kapitell i min bok - Märkt, och sedan somna in och drömma sött.

so long,
xoxo C



Viktigt som hänt idag:
Sista Julhandlet för mig.
Julkortna skriva
(Äntligen)
Umgås med familjen
Fira med champagne att jag gått en termin i Köpenhamn

Jag har klippt mig(Bättre sent än aldrig, till och med frisören frågade när jag klippte mig sist! .s-Mamma har tagit hand om det)
- tror jag skulle trilla av stolen då min frisör(som blev en kille :s, 3gg jag klipper mig hos frisörer och
först då det var en kille) iaf lyfter upp håret och
kapar av mer än 2dm.(Kanske kommer bild senare)



Kommentarer
Postat av: tinis

oopss har inte markt att du har blogg forran nu :S sag din kommentar pa min blogg forst idag, typiskt. men nu har jag hittat hit och jag ska lasa sa ofta jag kan! jeaj, loveyou <3

2009-12-22 @ 15:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0