Friends for Life


Efter två dagar med min underbara vän längtar jag till nästa gång vi ska träffas.Mys, prat, snö väder och ett glas vin! Riktigt trevlig. Blev hem körd av reBex igår och innan hon åkte skulle hon, som hon säger det, "låna" alla mina OTH avsnitt och sesonger. Sa på återseende. Väntade uppe till jag fick ett litet sms, Hemma!<3 Då kände jag mig säker och la mig ner i minunderbara säng för att drömma sött ;)

Nu står mamma i hallen och väntar på mig då vi ska åka till farmor och farfar för att baka pepparkakor andra gg för i år. Riktigt trevligt och gott då degen är en speciallitet! Alla vänner runt i världen, ha en riktigt bra dag för själv ska jag njuta då lovet har varit i två dagar redan och vara i 3 veckor till. Njut av dagen och ta det så får vi se vad som händer.

so long,
xoxo C

ps. två sätt att se det på, 1. ett halv år till jag fyller 20!  2. barra 6månader kvar som tonåring.



Kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0