Först nu

Började dagen med uppstigning klockan halv 6, då jag lämnar huset 6 för att hinna med tåget mot Köpenhamn 6,45. Somnade som vanligt(iaf den senaste tiden) från Helsingborg ner till Malmö och sedan igen fram till Österport. Kom till klassrummet 9 för att förtsätta med den Lille skisseopgaven. Väl tre timmar in i arbetet ko jag fram till att jag glömt datorn hemma så för mig var det bara att återvända hem igen med det "undebara" tåget. Tågkonduktören påpeka att biljetten jag köpt(efter frågat informationen nere i köpenhamn) att det var ogiltigt och jag skulle böta 800 Dkk! Tack gode gud var gudarna med mig och jag åkte bara på en varning! Lucky day!!

Hemma blev det lite Sketchup sedan var det dags för mys med familjen, mat, sista avsnittet av "Mammas pojkar", sorgligt men sant. Ändra sedan över till  svt 1 för att titta lite på Nobelmidagen, kungafamiljen och alla underbara klänningar. Diggade totalt Viktorias kläning idag, lila - Jag passar i lila! (internt skämt)! När jag tittade på alla klänningar och fina ärger kom jag och börja tänka på mitt nya intresse, kläd-design! Helt inne i det och bara längtar till nästa gång jag har ledigt och inget att göra så jag kan börja igen med mina skisser och sedan fortsätta sy ihop det, knappt någon som vet om den lilla hemligheten men här är den! :) (Insperation - OTH, Brooke Davis )

Nu sitter jag här och väntar på sällskap av en nära vän som behövde mig ikväll. Hon är här vilken sekund som helst då hon kommer ifrån jobbet nere i Båstad.

So long,
xoxo C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0