091222



Nu är det inte länge kvar eller mycket att göra - julen närmar sig med stor steg.
Snön började falla vid eftermidaagen och bara efter 1h var uppfarten täckt av en dm fin kramsnö som låter så underbar att gå på. Helt underbart och vi kommer förhoppningsvis få en vit jul!

Idag har varit en dag då man gjort lite allt av varje, man kan säga finslipat inför julafton.
Farfar kom hem idag vilket var underbart! Kan inte skriv i ord hur skönt det är, inte heller hur skönt det var att se hans blick och min när han fick komma in i köket och se oss barnbarn och farmor - UNDERBART! Där blev det fika, pepparkakor, cola och choklad.
Pappa hade firma fest då alla går på jullov och arbetet är "slut" för i år. Ni som känner min pappa vet att han har tusen saker att göra och kan inte säga nej så lätt så kommer nog vara några vännjobb innan nyår som ska klämmas in.
Tjejerna i familjen stanna hemma då det blev julbröds bakning, lek i snön, skottning, mamma och jag lekte lite i snön med pappas stora bil - SKOJ men halt!
Filmmys med "välkommen till familjen", julgodis och god dricka.
Färgning av hår - nu har jag förnyat och skaffat ny frisyr(inte haft innan) till jul och nyår och även färgat det fint, någon gissning? Lite ovan i frisyren än men vi får väll se imon då jag ska träffa Rebex för sista inköpningaen av julklappar, se vad hon tycker!

so long,
xoxo C

 Bilder kommer senare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0