Fredagsmys

Fredag igen, rätt mig om jag har fel men springer inte veckorna iväg?
Även om veckan har gett mycket samt jag har fått mycket gjort rinner tiden förbi en in a blink of an eye! Trots jah har en som varje morgon söndagen till idag säger "Synd det inte var måndag!" önskar jag dock inte tiden ska flyga fram, även om jag tycker samma sak.
Idag vakade jag med ett stort leende bredvid mig med orden(efter jag har sagt det är Fredag idag) "jo, men klockan kunde ha varit 16!".

Innan 16 ska jag hinna med en massa saker, blogga, städa, måla, Banken, baka, handla, prata med famor och några andra små saker. Har ni på listan innan det är dags att krypa ner i soffan tillsammans med någon du älskar för att Fredagsmysa?

Önskar er alla en helt underbar dag,
oX C

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Kom förbi en sväng om ni vill! :)

2012-03-09 @ 14:34:33
URL: http://bellasvensson.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Ja om ni vill, kommer städa en massa bara. :)

2012-03-09 @ 17:19:45
URL: http://bellasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0