Måndag eftermiddag

Ytterliggare en helg av total lycka har sprungit förbi, något som bara blivit vanligare för varje vecka samt månad som går. Varje vecka tar början med en lista full med saker som ska hinnas med, ärende som måste göras, sider som måste plöjas igenom och även nöjen/fester som väntar.
Helgen som varit eller veckan som varit har slutat med en väldigt fin dag. En dag som trots väckning av telefonen slutade med att man kände sig slut och belåten.
Mitt ♥ var mer än varmt, fyllt samt lyckligt vilket var precis så som jag vill sluta varje vecka med. Ett stort och nöjt ♥ gör att hela jag fyllt av glädje och lycka.
Nu ska jag återvända till böckerna,
Xo C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0