What movie/serie OTH once again?

Då var det kväll igen, guchemajja vad tiden springer iväg! Efter en heldag på jobbet, kom hem för 45 minuter sedan, har jag äntligen avslutat både duschen de små saker jag sagt jag skulle göra innan sänggången.. bl.a. slänga de två relativt stora spindlar jag fångade i glas i morse. Hade inte nerver till att klämma ihjäl dem, relativt svår då de är snabba så in i. Nu har jag lyckats spola ner den ena den andra ligger kvar i sitt glas och jag tänker nog låta den vara där.
Det är inte så att jag avskryr eller är rädd för spindlar men det börjar bli lite läbbigt då kroppen täcker min tumsula!

Sitter och tittar runt lite på youtube för att se om det finns någon ny film som lockar då jag är ganska trött på att se bl.a. OTH om och om igen! De jag hitta kommer dock inte ut än men när de gör ska jag helt klart se dem!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0