Keramik kurs

Igår(måndagen den 26) tog jag och startade något nytt, något jag inte har gjort på över 7 år i alla fall - en keramik kurs! Är en väldigt kreativ människa av mig och får jag inte göra något av min kreativitet fylls allt bara på i en låda som snabbt blir full och måste få tömmas. Skissa och rita, skriva låtar samt hålla på med musik är två andra kreativa saker jag håler på med, men nu var det dags att utöka och starta något nytt, man vet aldrig vilka talanger som ligger gömda om man inte ger det en chans och provar sig fram.

Alla ni som väntar sig en julklapp eller annan present som födelsedag/namnasdag kan redan nu vara med på att det blir inga mjuka saker denna gång!


Kommentarer
Postat av: M-M

Tack det samma !!!!!!!!!!!!!

2011-09-28 @ 14:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0