Höstmode?

Mode innehåller en så pass stor mängd av olika intresse och former, allt ifrån klädsel till bilar. Två modeinriktningar jag känner 100% glädje och intresse för medan jag nöjer mig med att den andra bara rullar!

Den modeinriktining(inte från vilket tal) jag funderat på över hela helgen är hår! Den del av kroppen som visas mest är hela huvudet där håret lätt speglar sig på hur du är som människa och vilken stil du är.
Håret behöver även tas vara på och göras vid. En miss av duschen syns eller bokat frissan 1 månad sent.

Själv har jag lyxen av att ha min frisör i samma hus och då hösten närmar sig med stormsteg(är här) är det hög tid för mig att välkomna den med en makeover! Frågan är bara hur?

Har länge varit väldigt nyfiken på reaktionen hos alla man känner om man helt plötsligt skulle gå runt som en "riktig" svensk, det här med blå ögon och blont hår. Men sen tror jag det inte kommer gillas av vissa människor, då jag helt av allt inte vill mista någon speciell på att gå och bli "hel"svensk. Så hur ska jag göra?

Rött hår som jag hade i 6:an, svart hår(då menar jag kål) eller bara mörka det lite med några slingor(rött?svart?blont?).
Kort klippt, lugg, parmanent?

C


Kommentarer
Postat av: mormor

Testa kort och permanentat kanske lite ljusa slingor

2011-09-26 @ 18:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0