Gratulationer

Idag har inte varit en vanlig dag, idag har varit en speciell dag. En dag som jag har åkt upp till Förslövs för att krama om en väldigt viktig och nära människa i mitt liv! I år hade det varit min tjugoförste gång detta skulle hända, dock var det lite fler gånger för honom. Efter jobbet samlades hela familjen på Micagården för att sedan åka upp med blommor och bladet för att sjunga. Inte var dag man åker till kyrkogården för att önska grattis, men vet att det är precis så som han ville ha det, familjen samlad! Ett stort tomt rum finns inom mig, Ett rum som än inte fyllts. En evig längtan som aldrig tar slut. En saknad som människor säger ska tina bort, växer sig allt större! Om nu Gud finns så snälla lyssna, lyssna på den bön jag ber ....... Xo C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0