Weekend

Helgen börjar närma sig sitt slut, vilket självklart är tråkigt men det kommer flera.

Denna helg har varit fyld av trevliga fester samt människor. I Fredags stod det Hallavara på schemat då Thias firade sin födelsedag. Efter att ha kört föräldrarna till deras 45 årsfest uppe i Lya blev det mat o Hallavara för att sedan åka ner till ´Båstad för att visa sin talng på Bowlingbanan. Nja talang är nog att ta i när det gäller mig men några strikear fick jag allt. Kvällen tog inte slut där utan fortsatte hemma hon R&T med sällskaps spel samt poker(nollkoll) pinsamt värre, då jag varken har pokerface eller någon tur var jag rätt dömd till att misslyckas. En super trevlig kväll som slutade uppåt halv 3 då jag begav mig för att hämta upp föräldrarna, som vanligt när de ska hämtas hos Perssons blir det senare än sagt så jag kom inte i säng fören 5 på morgon. Tack för underbar kväll fylld av värme och skratt!

Lördagen blev shopping med mamma, samt stallet för att sedan bege sig hem och byta om för näste fest. Gabbis födelsedags firande! Massa männsikor i alla åldrar och jag hade det jätte trevligt! Något jag saknat och tycker vi får göra om snart! :) Blev serverade underbar middag med en massa gott i glasen. Även mycket prat och självklart skratt från min sida.

Dagen har varit lite lugnare, då jag haft en relativt mystisk eller annorlunda dröm blev ämnet eller det huvudsakliga i drömmen något mamma och jag idag tagit upp!
Samt jobb i stallet..

Nu sitter jag på mitt rum, sk lldeles strax bädda sängen för att sedan krypa ner till en film!

Tack alla som gjorde min helg så trevlig!
oX C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0