Kryss i taket, med röd spritpenna!

OMG, tro mig det är OMG!
Trots min 'älskade' doktor har sagt ifrån(sist jag var där vill säga) att jag inte ska göra detta utsätter jag odsen lite för att se vad som händer. Ringde upp pappa för att fråga hur länge det är kvar innan han ska köra hemmåt - 30 min! Bra säger jag och skyndar mig ut till rummet bytar om för att sedan göra salladen sedan äntligen på väg.

Där står vår trevliga granne och tycker det har blivit fantastiskt fint på väg gata! Ber om ursäkt för att sedan Äntligen bege mig(läs:springa)upp till pappa! Ni läste rätt, jag har låtit cyklen stå kvar för att testa om jag klarar det - Underbar känsla!(dock tog ans.as och satte igång så nu sitter jag här och andas tungt samt hostar)

Who cares? I'm happy!
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0