Kreativitekt

Alla har vi olika vis att visa vår kriativitet, min utdras på en rad olika saker bl.a. skissning, målning, bygga, keramik eller som det jag har börjat på nu - designa kläder!

Något jag ett tag har håll på med dock aldrig kommit så lång som till nål och tråd. Men nu jäklar händer det saker. Jag har skaffat tyg, skissat upp alla hur det ska se ut samt göras så nu jäkla*!

Förra veckan gjorde jag ett plagg, någon som har kollar på Projekt Runway?
Där pratas alltid om att många blivit kända genom att de gjort en klänning av ett annorluna meterial ex torkade majskolvar.
Jag använde inte majskolvar utan svarta stora soppåsar. Stay toned så ska ni få se hur jag gjorde samt om ni gilla resultatet!

oX C

Kommentarer
Postat av: M

Den blev jätte fin! Tack för du hjälpte mig! <33

2011-10-30 @ 18:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0