I did it again!

Trots dagen har varit ganska grå idag både vädret och jag, alltså jag har mått bra men antagligen måste jag fått något i mig igår som jag inte tålt!

I alla fall...

Så tog jag på mig joggingskorna, satte på mig träningskläder och begav mig ut i stormen. Jobbigt var det, tänker jag stå för men halvvägs kom nästan det mesta upp igen. Jag gav mig fa* på att jag skule klara det och fortsatte.. Stolt - Absolut! Nu när jag sitter på rummet ny duschad och snart krypa ner till en film känns det riktigt bra att jag två dagar i rad har varit ute på en 'jogging'runda på nästan 1 mil.

Har ni gjort något ni är stolta över idag?
oX C

Kommentarer
Postat av: Mormor

DUKTIGT !!!!!

2011-10-20 @ 17:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0