Dressed for success

Plötsligt händer det, efter snart ett och ett halv år där jag har pendlat mellan skolan samt jobb hos pappa, började när pappa än ägde(halva) Cama som sedan blev MICA Vistorp AB 'Mica'.
Tillbaka till saken, under dessa ett och halvt år har jag springit och lånat kläder från pappa, om jag får säga det själv lite förstora. Nu har det hänt, idag fick jag äntligen(Tusen Tack) mina egna tröjor, både t-shirts samt tjocke, i mindre storlek samt tjejmodell. Jag slipper nu se ut som jag väger xx-antal kilo mer än jag gör!
Jag rent utav storm trivs! Mjuka, sköna och de passar - jag ser bra ut, i alla fall hyffsat!
Och uppe på allt mina favorit färger - Nej mormor de är INTE gröna!

oX C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0