Back on track!

Hemma igen, efter en helt underbar(både sällskap, ställe och vädermässigt).
Har dock sovit grymt dåligt båda nätterna, då första blev längst in där taken svejade neråt vilket gav mig no room till att röra mig överhuvudtaget, och de som känner mig vet jag "lider" av en ynka klaustrofobi och sista natten frös jag som ett aspelöv(sällan även det). Nog med att klaga, vill bara poängtera, borta bra - hemma BÄST!

Nu ska jag rap it up för att sedan lägga mig i min underbara säng då morgondagen bjuder på bl.a. bild- uppläggning/inläggning, städning, prat om det underbara som händer inom en väldigt snar framtid, skolan, keramik kurs.

Sweet dreams to you al,
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0