11.11.11

Dagen många harpratat om, dags som skulle föra med sig tur.. ? 11 par gick mot altaret klockan 11.11 uppe i Göteborg. En Liten tjej vars personnummer börjar med 11.11.11 och självklart även skulle få in detta i sitt namna - Elva med Ä! Önskade ni er något från djupet av ert kl 11.11? Själv har jag jobbat idag, njutit av det underbara vädret. Haft en allt i alla ta dag. Vilket tar oss tillbaka till dagen som skulle innehålla tur. Hela denna vecka har givit mig mer eller mindre blod samt ruvor. Börja med fingret, nästa blev lite högre nämligen mitt uppe på huvudet och idag då jag har rivit upp en stor kött remsa upp mot 1 dm på baksidan av mitt ben. Tack gode Gud för stripes och mamma! Nog om mig, hur har er dag varit? oX C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0