Var hittar man mig denna Lördag?

Idag blir det fotboll, kan ni tänka er fotboll. Hela jag skrattar inombords, och JA ni läste rätt fotboll står på schemat.
Umgås man med vänner som har denna sport som intresse måste man ibland svälja det man tycker och hänga på.
En sak kan jag dock säga som jag kan garantera er alla, jag kommer inte ha tråkigt.

För det första kommer jag gå dit med mina vänner, både R och T ska med plus fotboll innebär en jäkla massa killar, så jag ska nog klara mig hyffsat bra i längden.

Men dyker molnen upp på himmelen och erbjuder regn då stannar jag inte en sekund längre än det att hjärnan reagerar att det börjat regna för så intresserad är jag inte.

Nu ska jag hoppas i duschen för att sedan ta på mig fotbolls-hejarklackkläderna, vilken färg?
Jag vet att T kommer heja på Torke och  Rhov, hmmm!
Har två allternativ, den första är att jag sitter och skricker FÖRSLÖV, om jag inte tidigare fått uppmärksamhet får jag nog det nu, men det är ju så att även man känner de flesta så hejar man på den byn man kommer ifrån, där av FÖRSLÖV! Eller så sitter jag och hejar på det lag som vinner, för frankly it dosen't matter!
Klyven på den frågan än!

Nej duschen som sagt sedan hoppas jag fått svar så jag vet vad jag ska ta vägen sen, för det blir även promenad denna dagen. Allt för motionen!

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0