Upp åh Hoppa ligg int åh dra dig...

Klockan ställdes på 10 idag för att inte vi skulle sova hela dagen. Där efter blev det alt till att ligga och dra sig i ytterliggare 34min för att sedan stiga upp. bege sig ut till köket för att skrammla ihop lite att äta till frukost bland alla rester av både det ena och andra från gårdagens Konfirmations firande av M(kommer inlägg om gårdagen senare). Väl klara begav vi oss in på mitt rum igen, drog för alla fönster lite extra för att få det så mörkt som möjligt när det äntligen var dags för Fredagens TVD avsnitt(SPÄNNANDE).

Nu har T dock lämnat mig ensam då jobbet på något konstigt sätt var viktigare än att umgås med mig - Ajaj.
Nu blir det till att fixa till sig(jobb färdig), vänta på tvätten och disk ska bli klar för att sedan bege sig iväg mot stallet, om det så blir till att gå, springa, cykla eller rollerblades det får vi allt se.

Xo C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0