Tragiskt 21 maj 2011..

Fick veta innan i kväll av min lillasyrra att en som jag gått i samma klass med tyvärr har gått bort för bara några dagar sedan.
Tanken och vetandet gick inte ur mitt huvud så jag kollade genast upp detta och fick reda på sanningen.

Mina tankar går ut till hans familj, de människor som kände honom bäst. Förstår saknaden och önskar ni finner frid!
Sitter själv och tänker tillbaka när man gick i samma klass, om och vad vi gjorde tillsammans för att se honom framför mig.
Trots det var några år sedan sist så känns det ändå som igår vi gick i 4:an då klassen böjade stula eller första julen på högstadiet och du var min hemliga jultomte.

Vila i frid och hälsa min farfar <3!

Din tid här på jorden är förbi,
men spåren du lämnad,
och känslorna du bränt kvar,
kommer stanna förevigt.

I evig saknad, Chasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0