Nummerleken - Truth or Dare!

Benni hade en trevlig lite lek på sin Facebook sida och efter lite övervägande valde även jag att börja med den. Trevligt att hitta på något sådant här en lill-lördag och få skriva en massa trevliga saken, kanske inte ara trevliga men sanna saker till människor i alla fall.

Men kan säga en sak att det är ansträngande, att få ut rätt ord och inte göra något fel. Och speciellt för mig som både har dyslexi, där v svårt att korta ner saker jag skriver.

Men tänkte ge det en chans så vill ni veta vad jag tycker om er gå in på min facebook och skriv ett nummer!


Nummerleken är i full fart och även jag tänker joina!
Skicka ett nr mellan 1-500 på mail, chatt eller sms. Så skriver jag vad jag tycker om dig i min logg utan att någon vet vem jag skriver om! Truth or dare
.. :)

Det bästa med denna lek är att det jag skriver är bara mellan mig och personen i fråga, då inga namn finns med bara numer. Ett super smart vis att förgylla lill-Lördagen och skriva en massa snälla saker!

Xo C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0