Mor(mammas)-dag

Dagen har gått undan och då menar jag undan, vaknade i morse halv 8 och var relativt pigg. Knak också bero på att jag somade ifrån filmen Beastly som vi såg på igår hemma hos Bex - ledsen tjejer men kändes behövligt! Sov runt en 1h men kom däremot inte i säng fören vid 3.

Lät rummet vara kvar i mörker för att då sätta på en film - Stolthet och Fördommar(LOVELY)
Sedan blev det frukost och även lite firande av ÄLSKADE mamma, mello kom med blommer och av mig fick hon en kram. Nästa på scemat stod det handling, hyllinge nästa för inhandling av saker till stallet och även mat för kvällens morsdagmiddag hos farmor och farfar, där vi varit alla morsdagar så länge jag kan minnas.

Tog cyklen upp för att få lite av dagen motion, sedan bjöds det på grillat, då jag inte ka äta köttet som serverades tog mamma och jag torsk vilket var super gott.

Nu sitter jag här, har skrivit till mina lärare om kommande eksamens(jag stava rätt, ni får läsa de på danska) för att nu fortsätta med att hitta adresser till en massa männiksor.

Mamma fick även en morsdag present av mig utöver Kramen, det blev ett ihop scrappat kort och en massa triss. Så nu hoppas jag på några miljoner så att vi kan få komma tillbaka till paradiset i Florida.

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0