Kliniskt rent, När jag är klar!

Även jag har städat, till och från, de senaste paret av timmar ser man ingen större skillnad. Eller jo kanske en, golvet har fått fler högar.

Det negativa med mig när jag väl börjar städa på mitt rum, det finns verkligen inget mitt i mellan. Om jag inte låter bli att städa så blir det stor-städning och tvärt om, så nu sitter jag här med 3 mindre kassar, som innan var fulla av allt möjligt som nu antingen är sorterat i pärmar, slängda eller lagda där de ska vara.

Något som chockade mig var botten av ena kassen, julklappar, dock öppnade men bara har kommit dit så jag blev lite glad här mitt i städningen. Nu käänner jag inte för mer städning då hela kroppen skriker stop, så nu slutar jag och förhoppningsvis imorgon efter jag varit ute och slängd högarna som ska slängas, lagt det som ska ut i bilen till rätta och det andra som ska till syskonen eller till köket hoppas jag på ett mycket finare rum.

Ska även sitta och klura på vad jag ska ge M på sin konfirmation, har 2 ut-tänkta saker och en ska jag ge mig på imon sedan ska jag även ha en tredje men vad det blir har jag ingen aning vad!?

Xo C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0