Herre GUD...

Usch som det tog emot att stiga in i församlingssalen ikväll, men måste man så måste man.
Förra gången jag sätta benet i det huset var det även den gången många människor samlade, men tyvär inte samlade för att fira och vara lyckliga. Eller jo kanskke fira, fira att livet han levt hadde varit något alldeles extra och allt han betytt för oss runt om.

Förra gången var tiden då det var dags att säga Farväl till Farfar(Kurt(A) ) <3

Men jag klarade mig, gäller bara att hålla tankarna rinnande så man inte fastnar eller står tom i huvudet för då börjar sådanna saker som inte ska komma i huvudet helt plötsligt upp och man är fast.

Både M och Kussen A skötte sig bra och hade gjort en massa fins och betydande saker, så nästa steg för dem nu är Konfirmationen på Lördag.
- Herre Gud, 6 år sedan jag tog den. Usch vad tiden springer!

Nu ska jag sy klart det M ska ha på sig på Lördag, för att sedan hoppa i säng och avrunda med någon bra film eller serie avsnitt.
Xo C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0