God förmiddag alla bloggläsare

Förmiddagen har bara flygit fram och klockan har redan hunnit bli 11.14.
Under förmiddagen har jag hunnit städa, diska(maskin), skissa, skrivit klart ett arbete etc.
Har ni hittat på?

Fick även veta att min älskade T har två människor inom sin 200m radie som jag hellre haft inom min. Men det är bara att hoppas på att hon får några fina bilder och hälsar från mig, nej skämt och sido.
Eftermiddagen ska spenderas nere i hamnen, då min pappa ska vada ut för att slå ner metall-pinnar så alla båtägare ska veta var de ska kuna köra ut och in ifrån hamnen utan att stöta på alla de stenar som finns här nere. De vi slog i förrförra året har västvinden och isen tarit så det gäller att - börja om från början!

Hörs senare alla bloggläsare!
Xo C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0