Dagens skvaller.

Av alla er som känner mig, inte via denna blogg utan som person vet att jag är en som följer en massa skvaller och om man vill veta något finns det en väldigt stor risk att det är mig ni ska gå till.
Tanken som hoppat runt i mitt huvud de senaste dagarna är om jag ska starta en ny blogg där jag ska köra skvaller grejen och utn att någon vet att det är jag, för på det viset kan man skriva om det mesta.

Vad ska jag då inleda denna tradition som kommer gå ut på att ni under 1 vecka kommer att få minst 2 skvaller nyhet och vem vet någon vecka blir det kanske 7dagar då jag sitter på alldeles för mycket!

Efter några minuter tänke tid väljer jag att gå ut med intressant sak jag kom att tänka på när jag såg reprisen av William och Kates bröllop.
Någon som tittat på Askungen någon gång(disneyfilm)?
Jag har och det är inte bara en gång. Är man en disney-fantast som jag är och haft disney runt sig många gåner om, både filmväg, disneyland paris och disneyworld blir det lätt man har DISNEY i huvudet.

För att göra en låång sak kort(så kort jag kan), hittade jag något riktigt skojigt.



Haha, ni måste hålla med mig om att det inte går att ta miste om vilket tema William och Kate egentligen var uteefter..
Eller håller ni inte med mig?
Xo C

Ps: Någon so har något bättre namn att kalla denna lilla skallerhörna?
Tar tacksamt emot förslag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0