Dagens motion

Dagens motion är avklarad och jag var helt slut när jag äntligen anlände hem på uppfarten. Var inne hela förmiddagen då jag pysslade med en massa olika små saker som var tvugna att göras men som sagt, hela förmiddagen sprang iväg. Sedan blev det hamnen och jag fick känna graderna och solen som gassade. Resultatet blev, MOTION!
Motion på något vis och jag valde självklart;


min trogne vän cyklen. Non-stop upp till Förslöv, sedan non-stop igenom Förslöv vidare till
Mormor&Morfar där pausen blev längre då jag och Morfar hade mycket att prata om.
För att sedan non-stop, cykla vidare hem. Blev inte heller raka sträckan mellan dessa
stationer, utan valde lite längre så att jag nu när jag kom hem skulle känna av att jag
kämpat för en massa uppförs-backar.

Xo C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0