Sweet dreams Earth

Hej alle sammans!

Idag har dagen rullat på som de flesta dagarna gör, dock inte lika fort, vilket jag tycker är super skönt.

Dagen slutade med en lÅNG-dusch(vilket jag aldrig gör annars, går hyffsat fort) då jag skule få avmig alla dalmatin prickar.
Skrubb-tvår-SKRUBB-Skrubb-tvål och lite skrubb till så blev jag lika fin som jag var innan de vita dalmatin-prickarna fastade.

Anledningen till varför jag såg ut som jag gjorde var att jag agerat målare hela kvällen. Från snickare till målare, vad blir härnest kakel?

Nu är vi igång med målningen - Yeeha!
Fortsätter imorgon då vi har fler väggar och även fler lager som ska göras.

Sweet dreams earth
Xo C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0