Dags för Fredagsmys

En av de segaste dagarna på länge och jag skyller helt klart vädret!
Snö? Va fa*en skulle inte våren kommar?
Sedan hjälper det inte heler av att ha ngon fruktansvärd huvudvärk som smyger sig fram(alvedon, hjälper inte) och munblåsa om irriterar även jag tar några sorts kapslar från LIFE som ska hjälpa inte har brjat värka, ska jag fortsätta..?

Förälsdrarna har lämnar R för snart 1 1/2h sedan så ikväll blir det FF! Ska blir skönt och vara med småsyskonen själv, hoppas bara inte studen slutar som den oftast gör --> #%&#&%#&%
Än så länge sittaer vi i våra respektive rum(alla 3 har varit eller är mitt) och
ren gissning alla 3 är även på sina datorer.
Så jag tänker nu resa mig och föregå som ett gott exempel för att sätta igång med bakning, viket jag har blivit väldigt sugen på att göra nu så får vi se vart kvällen leder!

Xo C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0