KöpenHamn

K-Town stod på scemat idag men underbara Bex.  Ner för att fixa allt strul som lyckats uppstå kring min eksamen. Men nu är allt ordnat och jag har fått plats, datum och tid för denna eksam. Tyvärr hamnade även denna(precis som förra året) på vad vi i Sverige kallar midsommarafton, vilket betyder att jag måste palla mig ner till Köpenhamn tidigt den 24 för att sedan sitta där i en varm sal och skriva årets sista prov för att sedan bege mig hem och hoppas på att det går både tåg och buss.

Allt löser sig vilket även detta kommer göra, allt händer av en anledning och kanske är det meningen jag ska fastna i både Malmö, Helsingborg och Ängelsholm i sammalagt 2h för att träffa prins charming, vem vet ?

Förraåret träffade jag en goodgammal vän som jag inte sett sedan 9:an, livet har sin väg och det är med hjälp av våra fötter som vi väljer att gå på den!

C

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack för idag fining! Åh du, allt löser sig! :) <3

2011-06-16 @ 00:13:09
URL: http://Lovingmylife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0