Ibland önskas att man var klonad..

i alla fall en dag som denna då det är Studentens lyckliga dagar. 4 student bjudningar blev man bjuden till och jag har grymt svårt att dela mig så jag vill säga till er som jag tyvärr inte kunde/kan dyka upp hos, jag är ledsen men jag önskar er ett STORT GRATTIS. Ta det lite lugnt för denna dagen lovar jag er - vill ni komma ihåg imorgon och även 2 år senare.

Nu sitter man  här i underkläder, utstigen från duschen och fönat färdigt sitt hår, nästa steg är kläder - och min hjärna har inget att komma med! Hoppas jag får något på mig då vi ska vara upp i Lya om 1h och 30min för att fira Ida.

Hoppas ni får en trevlig Fredag och vem vet, kanske så ses vi  -  C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0