Golfbanan

Ledsen jag inte bloggat på ett tag, men de senaste 2veckorna har varit hektiska. Hoppas det blir ändring på detta så jag kan visa er vad som hänt de senaste dagarna, det har ju trots allt varit några av de viktigaste dagarna på året den senaste tiden.

Idag har det varit PLUGG på schemat, har även hunnit med en runda på Golfbanan. Nej jag har inte spelat utan pluggade under färden samtidigt som jag bar en golfbag och drog en annan. Lite lugnt måste man ha när det kommer 3 stressiga dagar nu famöver.

Torsdag: Jobb i Perstorp(ICA-hämta CL vid 6 för att sedan köra dit)
Fredag: Eksamen(sista sedan sommarlov) nere i Köpenhamn samt MIDSOMMARAFTON!
Lördag: Förslövskarnevalen, fest här hemma, Sound Trip uppe i Förslöv(detta är en Förslövs tradition som ingen Flörslövsbo kan missa!)

Sweet dreams
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0