Alla OTH-fan, spetsa öronen...

för det jag har att berätta i dagens skaller är något många av er trott inte skulle hända!

Efter lite dektektiv-arbete har jag hittat två sidor som visar det jag har att visa er. Har spekulerats länge och jag har helt klart tänk och pratat att det jag har att visa er skulle hända.

För exakt 2 veckor sedan lande denna underbara tjej ut några nyheter jag blev förstenad av för att sedan inom kort läsa om det igen och därefter hoppa av glädje.

Bethany Joy skrev detta:


It´ll be back, and I´m thrilled. Förstår det knappt men they will be back - JIPPI!

Spana in den nyblivna mamman, en tjej som visar styrka, glädje och envishet - en klar förebild för många unga tjejer som vill bli något mer men även ha kvar sitt personliga liv.
Bethany Joy Galeotti;
Blog:http://www.bjgofficial.com/
Twitter:http://twitter.com/#!/bethanygaleotti

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0