Mardröm

Kommer inte ihåg sist jag hade mardröm, vilket jag är extremt glad för.
Men denna natten var hemsk!
Brukar komma ihåg mina drömmar när jag vaknar upp, väldigt glad för det då de flesta är glada och positiva, men inatt kom en mardröm. Kommer inte ihåg vad vi pratade om igår för att jag ska ha kunnat drömma om död.
Vaknade upp och kände mig super degig och trött på livet. Precis som drömmen hade tagit all lycka och gnista inom mig.
Vet inte om höjderna de var upp i igår och betonggolvet under hade med det att gör: men att vakna upp och precis varit med om att båda föräldrar gått bort, på en plats jag bor 50meter ifån drog ut all livsvilja.

Så för de om undrar varför jag är på dåligthumör och ler lika mycket idag så tog drömmen all lycka och gjorde så jag blev på extremt dålighumör!

Sen hoppas jag att det snart ändra...
Xo C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0