Förslövs V...

Hemma igen! Då vi åker på semester idag beslöts det igår att vårdcentralen var ett Måste. Då jag har varit "sjuk" (mer eller mindre) i tre dagar körde mamma mig upp för att inte få problem med detta väl framme på semestern (inte mega roligt att ligga på sjukhus i ett annat land). Blev en massa provtagningar då de bl.a. stack ner sker i halsen på mig..... Så nu ligger jag här hemma, stämplad med någonsorts virus i hela andningssystemet, med svullna mandlar, feber, huvudvärk och slem. Har fått order om att ta två olika mediciner, en för skenet och Antibiotika, otroligt att detta händer mig, jag som så sällan är sjuk. Läkaren frågade om vi skulle iväg någonstans, vilket gjorde att jag inte kunde ta den ena antibiotika då bivärkningare var känslig mot sol... :O Mamma bad han kolla upp vad jag tog sist och det vi fick till svars var en lång tystnad då han räknade åren från jag var där sist och behövde Anti... -97, inte ens Cor var född då! Hälsningar från sjukstugan C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0