Sängläge

Då dagen har besått av mycket liggande och vilande har jag hunnit med en massa
avsnitt av mina älskade serier som jag följer, även en och annan bild/tavla har jag hunnit med att göra.
Även skirva klar arbetet som ska in om 3 veckor. haha, jag vet effektivt! x)

Tårarna rann till dagens OTH-avsnitt, så himmla bra. Se efter själva om ni inte tror mig! Självklart handlade det om måndagen stora händelse: Valentines Day! Helt klart håller jag mig till Naley som jag gjort från början, men i dagens avsnitt var Brulian med endast ett ord att beskiva de med: Kära!





Glee är även en av alla de avsnitt jag är förälskad i, troligtvis den serien jag inte hade tvekat ett ögonblick om jag fått en roll att tacka Ja till då en stor passion i mitt liv är musik och sjunga. Dagen avsnitt beskriver jag med följande term: Beiber Fever!





Har även börjat följa Pretty little Liars: Handlar om 4 vänner i Gymnasie åldern, Hanna, Spencer, Emily och Aria hur världen rastar då deras "ledare" Alison försvinner. År senare börjar de få meddelande via meil och sms ifrån någon som kallar sig 'A'. Meddelandena ifrån 'A' hotar de 4 kompisarna att avslöja alla deras hemligheter. Inte vilka hemligheter som helst utan att Aria dejtar sin unga Engelska lärare, Att Hannas mamma lånat pengar från banken, att Spence har en mörk hemlighet och Emily gillar skolans nykomling med namnet Maya och hennes granne påstås vara Alisns mördare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0