Skräck och gasen i botten!

Helgen har varit precis som en lort vardags vecka - JOBB!
Alla, eller iallafall de flesta har hjälpt till mer eller mindre så helgen sprang förbi fortare än något annat. Så när jag äntligen skulle sätta mig på datorn igårkväll för att kolla mejl, blogga mm. kom det upp ett program som heter 'Security Shiel', händer detta er någon gång STÄNG av datorn direkt och åk in med den på service.
 Idag har jag och Co varit efektiva, först upp till Stallet för eldning och sociallt prat med farmor samt fika. Efter några timmar där gav vi oss sedan av till skroten för byte av batteri vilket resulterade i skräck och gasen i botten!
Nästa destination blev Båstad och lämning av datorn, så ikväll får mina målar skills och Tv vara mina underhållare tills det är dags för sängen och min underbara bok.

Så vill ni mig något finns jag på mobilen - INTE datorn!

Xo C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0