Long day

Äntligen närmar sig dagen sitt slut - vet man inte ska önska sig fram i livet.
Men efter att idag inte ätit mer än några mackor , frukt och en sallad vid 11 så
har jag nu äntligen slagit mig ner i sängen med datorn i
knät efter en härlig dusch.

Jag har nämligen varit upp i Stallet och jobbat, inte med djur utan vi
bygger om min pappas föräldra hem och imorgon är det dags för gjutning,
och för att det ska gå måste man ha lagt alla rör till både larm, lampor,
vatten etc. Även armeringsjärn och en massa så pappa och jag
har jobbat från 17.30 - 23.11. Så gissa om jag är trött. Träningsvärken
kommer lagom till imorgon så den dagen får bli en vilo dag i
detta underbara väder vi har som gör en så pigg!

Kände helt klart för att lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet men nej,
istället blev det en heldag med både det ena och andra.

Slep tight,
Xo C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0