Justin Bieber: Never Say Never Movie

Justin Bieber, denna unga 16 åringen har nått höjder på bara 1år.
Mina syskon är näst in till besatta och även deras kompisar. Miljoner av unga tjejer följer honom, skriker efter honom och önskar att de är dem som får hans leende riktat mot sig, eller hans autograf på sin nyköpta tröja.

Han har nått höjder med sina låtar som fastnar på näthinnan precis lika mycket som den snyggaste killen du någonsin sett. Nu har han gjort en film av sin framgång och hur det hela har gått till och det ända jag har att säga:
Hoppas vi ses i Biosalongen! En film som kommer vara värd vartenda mynt.
Xo C


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG SKA TITTA PÅ DEN!!!!!!!!!

(Du får inte titta på den före mig)

hahaha

2011-02-13 @ 20:16:10
Postat av: mellonie

JAG SKA TITTA PÅ DEN!!!!!!!!!

(Du får inte titta på den före mig)

hahaha



2011-02-13 @ 20:16:47
Postat av: co

den vill jag se:)<3

2011-02-18 @ 15:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0