Glee på högsta volym för att göra mig på bättre humör!

Hemma efter en snabbis uppe hos farmor och farfar. Blev bildtagning
på allt nytt som hänt i stallet, sen-lunch, prat för att sedan bege sig hemåt och bli klara för kvällen.

Sitter på mitt rum som snart är skinande-rent för att sedan börja göra
vid mig själv. Har dock ingen idé på vad jag ska ta på mig. Får inte se ut
som en uteliggare eller en sexsymbol, vi ska ha storfrämat idag,
eller iallafall någon ny varelse ska introduseras i familjen och denna person ska
komma idag. Kan värken se ut hur som helst eller bete sig förjäkligt, 
finns det någon där ute som har en idé vad man kan ta på sig när någon nära en ska ta med en dejt?

Xo C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0