Förstår inte att det redan gått ett år, Du är SAKNAD <3

Vet inte vad jag ska skriva eller hur jag kan uttrycka mig för att få det rätt, eller få fram de känslor jag känner just nu.
Bara tanken gör mig ledsen, att åka tillbaka i tiden i huvudet precis 1år.
Sätt i bilen utanför Solhem i Grevie för att äntligen få prata ut med L om hur det var och vad som hände inne i huvudet på honom. Mitt under allt får jag ett samtal ifrån min pappa, ett samtal som kommer följa mig i hela mitt liv, ett samtal jag önskar jag aldrig fått även jag vet det skulle hänt någon gång. Resten är ett minne jag tänker behålla själv, ett minne som jag har svårt att prata om men måste ibaland så jag får det ut mig.

Farfar du är Saknad, du finns i alla våra hjärtan och du har tagit en plats som gör att även jag känner värme ifrån dig trots du inte går på denna jord med oss längre. Det går inte en dag utan någon i denna familj har nämnt dig. All min kärlek till dig, kunde inte ha önskat mig någon bättre farfar!

Du lämnade oss de 28 februari 2010 klockan 23:50,
din tid här på jorden var klar,
du lämnade många bitar kvar här på jorden,
du stängde ditt kapitel
och lät oss alla få fortsätta i dina fotspår och börja på ett nytt kapitel i din ära
och en dag skriva klart boken i ditt namn!
<3


Kurt "farfar" Carlsson i våra hjärtan <3
* 5 September 1928 + 28 Fabruari 2010
Förslöv


Kommentarer
Postat av: co

farfar!:'(<33



vistorp*

2011-03-01 @ 15:23:08
Postat av: Co

farfar:´(<3

2011-03-01 @ 15:28:23
Postat av: Co

ojsan blev två:)<3

2011-03-01 @ 15:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0