Söndags mys/umgänge

Tack gode **D för vänner! Jag vet inte hur jag hade klarat mitt liv utan alla underbara människor som finns.
Tack för denna underbara dag vännen min, behövdes mer än du anar. Behövde få en varmande kram och prata av mig och även få vissa saker tydda utifrån din syn och din vetenskap - mest för att ta reda på att jag inte är så galen och osäker på mina egna tolkningar.

Vad är det som sägs, Stängs en dörr öppnas ett fönster!

Nu blir det film eller en serie, tänker sitta uppe till jag känner mig mega trött. Då jag aldrig kommer orka gå till säng och lägga mig för att "välkomna" alla tankar som jag sedan blir ledsen eller jätte nere och besviken på.

God natt, C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0