Hoppas du läser detta och inser.....

Ens sak jag har lärt mig, eller en stor sak som innehåller många små olika saker, är att man ska inte geupp! Så det tänker jag inte göra denna gången, jag tänker stå för det jag tycker och känner och hoppas på att du inser hur fel du har. Även om du fått för dig en sak nu betyder inte det att det är den som stämmer det kan bara vara nerverna som spelar dig ett spratt och gör att det händer som du inte vill ska hända - du mister någon! Jag tycker det är värd en andra chans precis som allt annat är värd en andra chans för vem vet om ett år kanske du ångrar dig! C Ps. Finns mer att säga men tänker verken göra det här över eller över Nallen! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0